Nrs1234 Kızlar merhaba hamileliğinde böbrek genişlemesi yaşayan var mı tedavi olarak ne önerdiler paylaşabilir misiniz??
Nvn00 Nrs1234 Benim de sağ bobregimde büyüme var. Hemen hemen her gün agrım oluyor ama doktoruma göre işlem yapılacak kadar büyük bi büyüme yok. Çok ilerlerse stent takılıyor 😑
OlgaArslan Nrs1234 ilk gebeliğimde sağ böbreğimde genişleme 4 cm olmuştu fakat son aylarım artık olduğundan stend taktırmak istemedim idare ettim ağrılarla parolla vs
Tugce066 Nrs1234 kaç haftalıksınız ? Banada sol böbrekte genişleme var denmişti kontrol altında olunmasını söylemişti devlet kendi doktoruma sordum büyük boyutta olmadıgı süreçte sıkıntı olmaz dogumdan sonra geçer demişti
nurcakir58 Busradonmezus böbrekler buyuyo benim başıma gelen çok büyüdü suyum azaldı organlar naptiysak geliş medi aşırı büyüdü bebeğimin erkekdi idrar yapamiyo mesane doluyo böbrek buyuyo büyüyünce diğer organlarin gelişmesini durduruyo
brcaky Bende birinci seviyede ve belirtisi olmadı tesadüfen gördük, çok acılı olursa büyümeye devam ederse stent takılır dedi doktor
brcaky nurcakir58 geçmiş olsun çok üzüldüm, postta annedeki böbrek genişlemesini sormuşta sizin yorumu okuyunca bian anlayamadım o yüzden sormak istedim
Nrs1234 Nvn00 evet canım banada öyle dedi şimdi ultrasona giricem bekliyorum inşallah çok büyüme yoktur
Nvn00 Nrs1234 Inşallah canım. Aldin mi sonucları ne durumdaymış büyüme? Bi de senin de ağrılar ciğerlerine doğru çıkıyor mu benim bütün sırtıma yayılıyor ağrı ama sırt ağrısı gibi değil sanki cigerlerim ağrıyor böbrekten dolayı mi bilemedim
OlgaArslan Nrs1234 doktorunuz ne dedi erkenmiş daha haftanız benim son ayımda birden büyüme yapmıştı sanırsam 35 haftadan sonra 38 de 4 cm di 40+2 de doğum yaptım
Nrs1234 Tugce066 canım 26 haftalık doktora görüleceğim şimdi kan idrar ultrason yapıldı sonuçlarımı bekliyorum ne kadar büyük bilemiyorum ama benim sağ tarafta ve Sancı geldiği zaman dayanılmaz 😣
Tugce066 Nrs1234 anladım benimde öyle olmuştu hatta milimi cok cok ufak sıkıntı olmayacagını söylediler suan dogum yaptım şükür geçti ama benim 32 haftalıkken söylemişti doktor
Nrs1234 Tugce066 bebeğin kafasıda o tarafta olduğu için beni iyice sıkıştırıyormuş çok ağrısı oluyor muydu peki
Tugce066 Nrs1234 evet oluyordu yatamıyordum dogumdan sonra şükür geçti bu konuda devlete degilde özel bir doktora gitseniz sizin için iyi olur devlet cok fazla abartıyor
Mkelebek Nrs1234 merhaba. Bugun benimde sol tarafimda sirtima dogru agru ve sanci var. Aralikli oluyor zor dayaniyorum. Acaba seninki gibi bobrek genislemesimidir doktorada gidemiyorum. Bnde 25+3deyim
Nrs1234 Nvn00 canım evet çıktı büyüme var doktor şuan sadece bol bol dinlen ve istiharat et dedi gebelik bitince bakıcaz dedi süreklide kontrol altında olucam 2 haftada bir kontrol