Selam kizlar
bende bugün Nisa hastanesinde yaptirdim detayli ultrasonumu. Gayet sakindi, zaten önemliminizi alip gidiyorsunuz. Orada ki calisanlarda ayni sekilde önlemli yaklasiyorlar. Haftalardir erteliyordum, gittim icim rahatladi. Gerisi Allaha kalmis