Mercimekvemom Beyzoli Bence önemli haftalardaki kontroller kesinlikle yapılmalı. Çünkü hepsinin bir zamanı var ve zamanı geçince bir işe yaramıyor. Bunu tanıdığım bir hekim de söyledi. 25 Mart’ta 3lü taramaya gittim, bu ay sonu da detaylı var ve yine gideceğim.
Aylin_16 Makbus ben devlette yaptiricam canim daha dun 18 haftalik doldu gittigimde dedi usg biriminden randevu al uc hafta sonrasina yani 21 haftalik olucagim zamana ben gittim ama randevular dolu 5 hafta sonrasina verdi doktoruna sor yine dedi doktor dedi cocuk bi hafta ondeydi 25 haftalik olucak ozaman olur problem degil gelebilirsin dedi demekki 24 haftaya kadar bakilabiliyo
3461 Aylin_16 Devlette alırken randevuyu kadın dogum olarak alınmıyormu usg olarakmı almak gerekıyor canım
Rabiakk Beyzoli evet ona söylemiş dışarda yaptırdığı halde sen zaten hastanede yaptıracaksın gerek de yokki ben ikili üçlü testlerde tekrar muayene parası vermedim test sonuçları için direk aradık ya da hastaneye gittiğimizde sorduk
Aylin_16 3461 yok canim randevu normal aliyorsun doktor eger hastane bunyesinde detayli ugs bakan ayri oluyo ona yonlendiriyo haftan geldiginde orasi da ayri gun veriyo
3461 Aylin_16 Anladım canım ben ıkılıyı devlette yaptmıstm ılk kadın doguma aldım sonra aynı gün içinde baska ultrasona yonlerdirmistı oyle aynıdır o zaman detaylıda
Aylin_16 3461 evet öyle yapıyorlar gittiğin hastanede detaylı bakılıyorsa eğer yine aynı oşekilde sıra vercekler ama aynı güne yer olmuyo genelde
Aylin_16 3461 kesinlikle canım ben bursa şehir hastanesine gittim 5 hafta sonraya verdi 23 haftalıkken bakılmış olucam
Mervenur_kcbs Beyzoli ya detaylı ultrason en önemlisi tabikide senin çocuğun sağlığından hiçbirşey önemli değil yaptır
Fatma-cnr06 Berfuelif ankarada oturuyorum magnet tıp merkezınde yaptırdım ama 3 boyutlu falan deıl normal usg
seymoska Beyzoli devlet hastanesindedr yaptırabilirsiniz.İstanbuldaysanız Zeynep Kamil için haftanız tutuyorsa kadın doğuma tandevu alıyorsunuz o sizi Perinatolojiye sevk ediyor.