Ben ikinci bebeğime hamileyim. İlk hamileliğimde de yaptırmıştım. Radyoloji değil mutlaka perinatoloji doktoruna yaptırmalısınız. Tüm organlarına bakılıyor, el ayak parmaklarına kadar sayılıyor . Şöyle bir dönemde bebeğinizin Sağlıklı olduğunu bilmek eminim sizi çok rahatlatacaktır. Maddi anlamda zorlanacağınızı düşünüyorum ama inanın bu doğumda olabilecek bütün komplikasyonlar için yapılıyor. Bu arada bende 17. Haftadayım 20. Haftada gideceğim Medicine hospital Bağcılar’da muayene hariç 530 TL’ye yapılıyor.