Esarikay Ozlem_Baldede1 ben ikisini de Philips avent aldım. Bebeğim ikisini de direk kabul etti. Özellikle biberon çok iyi. hem meme ucuna çok yakın hem hava yutmasini engelliyor
Kurdela seda1anne bende öyle aldım , umarım pahalı olmasına rağmen elimizde kalmaz 🤷🏻♀️ Gerçi benim ebem almayın hiç emzik falan asla vermeyin bak bebeğinize diyor ama bakalım
Kurdela Pnrr06 biberonu ne gibi bir zamansa verdiniz , benim pilates hocam (ebem) ne emzik ne biberon almayın vermeyin bebeklerinize diyor da, bende hepsini yine de avent aldım bakalım
Pnrr06 Kurdela canım emzik inan bi bebek için çok önemli alıştırmayan anneler genelde çok pişman biberon vermemeye çalış ama mecbur kalırsan da avent ver diğer biberonlarin delikleri geniş bebeğin ağzına hızlı mama geliyor ve onunda hoşuna gidiyor anne göğsü almıyor sonra ama avent küçük delikli onda verseniz de annenin göğsüne geçince zorlanmıyor mesela bazı annelerin sütü birkaç gün gelmiyor o arada mecbur mama vereceğiz
Greyy90 _defnee mesela benim aldığım 6 ay sonra değiştirmelk zaten üzerinde 0-6 yazıyor 0-18 ay olanlarda var üzerindeki yazan kullanım klavuzun da yazıyor zaten
Greyy90 _defnee kullanıma uygunluk ibaresi o hijyen olarak ayda bir değiştirende var iki ayda bir de genelde 3 ayda bir değiştiriliyor ekstra yırtılma deforme falan yoksa
Nesliyy Ozlem_Baldede1 emzik philips avent yarim damak mumkunse🤗 biberon nuk oda yarim damak anne memesine benzedigi ve hava deligi oldugu icin tavsiyem
Kurdela Pnrr06 ben hiç almadım mama 🐣 gelmedi hiçte aklıma , kendimce hep onu ek gıdaya geçiş zamanında diye şartlanmışım demek ki , sizler aldınız mı var mı öneriniz
ZeynepHamid Philips avent aldık 2li emzik Bi tane de nuk kauçuk emzik aldık bakalım hangisini sevecek 😊
Yelz_91 Ben biberon mamajoo aldım anti kolik… emzik hediye geldi nuk marka allah nasip ederse doğum 1 ay sonra kullanıp dönüş yaparım