Merryy Ozlem_Baldede1 emzik almadım henüz ama biberon olarak Philips avent aldım set halinde içinde de bir tane emzik vardı ekstra bir tane daha emzik alırım galiba ☺️
Kurdela Pnrr06 ben hiç almadım mama 🐣 gelmedi hiçte aklıma , kendimce hep onu ek gıdaya geçiş zamanında diye şartlanmışım demek ki , sizler aldınız mı var mı öneriniz
Pnrr06 Kurdela aptamil alma kesinlikle canım onun dışında başka şeyler al mamayı bebeğin doğunca sütün gelmezse de alabilirsin hemen eşin falan, aptamil zeki geriliği yapıyormuş
Svklc Ozlem_Baldede1 Emziği avent ultra air almıştım. Biberon henüz almadım ama lansinoh almayı düşünüyorum öneri çok geliyor.
Ebruumutluuu Ozlem_Baldede1 Avent damaksızz aldım emzigi damaklılarda diş cıkarrken yamultuyormus.biberonda küçükk bişi aldımm 1 delikli 3 delikli olunca cokk fazla gelıyomus cocgunn agzına
cte211 Ozlem_Baldede1 emzik bende henüz almadım ama philips avent alicam herkes onu öneriyor ve çoğunluk çok memnun. Kızlar yenidoğanda biberon kullanılıyor mu gerekli mi illa ki?