rabnaz6822 Alimsme ebebekten alıcam canım ben💁🏻♀️Eczaneye bu aralar hiç girilmez herseyi çok zamlandırmışlardır🤦♀️
_defnee Ozlem_Baldede1 Biberonu da emziğide avent aldım. 20 günlüğüz. Memnun değilim. Boşuna marka diye. Biberonundan hele hiç memnun değilim. Başka marka araştırıyorum.
merve90 philips awent yeni doğan ultra soft almıştım sonra ay ay değiştiriyosun damak yapısına zarar vermio çok güzel emzik
Wonderanne Ozlem_Baldede1 lasinoh önerdiler Philips Avent var bildiğim birkaç marka var ama lasinoh önerdiler
Saryamom Avent ultra air emzik gece parlayan çok güzel beşikte kaybetme riski yok biberon olarakta aventin gaz yapmayan yeni cıkan anti kolik olan çok güzel
damlaege Emzik Nuk’un kauçuk uçlu olanından aldım. Biberon da Philips Avent. Ama emzikte kauçuk ucu tutmaz diye her ihtimale karşı Philips Aventin silikon damaklı emziğinden de aldım.
ozgetunc Ozlem_Baldede1 bende avent almak için gittim ama Nuk un ürününü tavsiye etti çalışanlar. Fiyat olarak ikisi de aynı sayılırdı ikili satılıyor
Esila00011 Ozlem_Baldede1 avent damaksız olduğu için ve anne memesine benzediğı için bebek hemen alıyor. Biraz pahalı ama ben ilk oğlumda kullandım allah kısmet ederse inşallah ikinci oğlumdada kullanacağım.
Pnrr06 Ozlem_Baldede1 canım ben avent emzik aldım hatta civilde indirimde ikisi 37 lira biberonda avent aldım biraz pahalı ama çok güzel anne göğsü gibi biberonla mama verdiğin zaman anne göğsünü almamazlik yapmıyor
Kurdela Pnrr06 biberonu ne gibi bir zamansa verdiniz , benim pilates hocam (ebem) ne emzik ne biberon almayın vermeyin bebeklerinize diyor da, bende hepsini yine de avent aldım bakalım