KubrAbdullahh refakatçi yasak bazı hastanelerde doktorum da bana 1 kişi kalabilir dedi doğum yapacağm hastane için… canım zor süreçlere denk geldim en heyecanlı olduğumuz zamanları kaygı endişe ve korku ile geçiriyorz… Rabbim hepimizin yardımcısı olsun… Bir an önce bu virüs illeti geçsinde bebeklerimizi sağlıkla kucğımıza alalım tek temennim bu… 6 yıl uğraştım onca tedavi gördüm 3 kaybım var ve sonrasında kendiliğimden hamile kaldım her sürecim ayrı bir zorlu oldu hamileliğimde sıkıntılı geçti özellikle ilk zamanları Rabbimin vardır bir bildiği böyle zamana denk geldik hakkımzda hayırlısı olsun… İnşallallah… 🤲🏻