KubrAbdullahh devletteki doktorum sezaryan için evraklarımi bile hazirlatti hemen sezaryana alacaktı anestezi için tahlillerimi yaptiriyordum herşeyim hazirdi o gün 3 hasta vardi hemen yapip gönderelim seni dedi. sonra aradi 2 gün sonra gittik onermiyorum burda 3 kattada covit hastaları yatıyor bizde dönüşümlü onların polikinliginde calisicaz tum polikinlikler kapandi hastanedede yogun viruslu hasta var asansore katlar arasi gecic bile yasaklanmisti.ters bi durum olsa seni yoğun bakıma alamam dolu ve butun doktorlar hemaireler her yerde calisiyorum sikintin olabilir dedi istersen alternatif düşünelim ozele yönlendireyim istersen yaparimda burda sen bulursun dddi ozeldede takibim vardi pazartesi sezaryan olcam ozelde hakkımızda hayirlisi hatta korkuyorum pazartesiye bile beklememeli diyorum.