KubrAbdullahh rahat ol ya strese sokma kendini. Allah göstermesin bebeğin etkilenir . Çingenelerle, suriyelilerle doğururuz napalim😁 aman sağlıkla doğurup çıkalım da inan artık hiç önemli değil. Ben oğlumu umuttepede doğurdum. Servis doluydu, oda bulamadılar. Doğumhane de yattım.kogus gibi bi odada birsuru yatak. Yanımda şancı çekenler, doğuranlar, bağıranlar. Ama hiç birini gözüm gormedi. Gerçekten hiç rahatsız olmadım. Tek düşündüğüm bebegimdi çünkü. Hatta tuvalet o koğuşun dışındaydı, ilk kalkisda da kendim gidemedigimden ablamla gidiyorduk. Uzak olduğu için korkudan bebeği de alıyorduk. Tuvalet kapısında bekliyordu ablam bebekle 😁 ama yine de çok güzel bi doğumdu. Dua et , kendini sakinleşir bebeğin için 😘