Urul_yildiz ben bugün gittim ve laboratuvarda yaptırdım hayatımda o kadar iğrenç birşey içmemiştim sonuçlarımı bekliyorum Cuma günü alıcam sizde eğer hastaneden daha güvenli gidebileceğiniz klinik veya laboratuvar tarzı bir yer varsa kesinlikle yaptırın ertelemeyin