Urul_yildiz surekli ayni seyi yaziyorum forumda bu tarz konulara. Eger kendi dokdorunuz git veya gel diyorsa gidin. Detayli ultrasonumu uni hastanesinde yaptiracaktim gitmek istemiyordum doktorum ozeldeydi aradim ve gitmek istemiyorum uni hastaneleri daha tehlikeli degil mi korkuyorum dedim tabiki de git sacmalama boyle boyle onlemlerini al dedi ve ikiletmedim gittim. Gecen sonuclari whatsapptan attim randevu olayini konustuk en son 10 subatta gitmistim ne yapayim geleyim mi gerek var mi dedim tum sonuclar sukurler olsun normal olmasina ragmen pazartesi gel dedi ve yine gidecegim. Bizim o an fark edemedigimiz bir sey olur bebege zarar verse ihtimalini hep dusunuyorum. Mesela bu ara vucudumda odem mi var acaba diye dusunuyorum sonra sekerle ilgili kontrollerimin zamani da geldi bunlarin bebege ciddi zararlari olabiliyor doktorum da bosuna cagirmayacagindan eminim ve guvenim tam o yuzden ne derse yapiyorum. Lutfen doktorlarinizi dinleyin arkadaslae