Urul_yildiz sağlık ocağında yapıyorlarsa testi sıkıntı olacağını sanmıyorum ama lütfen yaptırın🙏🏻, ben maskeyle gitmiştim insanlarla arama mesafe koyup öyle bekledim ve mümkün olduğunca hiçbir yere dokunmadım kimliğimi alırken kolonya ile silip öyle çantama koydum eve gelir gelmez çantamı kolonya ile silip kıyafetlerimi makineye atıp kendimide duşa attım🙈 Allahın izniyle inşallah en kısa sürede atlatırız bu kötü durumu 🤲🏻🌸 rabbim bütün evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻♥️