Aise_35 şeker yüklemesini aile hekimlerinde yapmıyorlarmış maalesef, benimde tetonoz aşımın 2.ci dozu vardı mecburen gidip yaptırdım , cuma günü de doktorum şeker yüklemesi için çağırdı, 24.haftya giricem hafta ileyince şeker yüklemesi sıkıntı oluyormuş