Mslm ayseakcura 37+2olduk biz de bel ağrısı mahvediyor bebeğimin de hareketleri iyce azaldı insallh bu normaldir yarın kontrole gidecem nts ye girecem galiba
miine Elif578 canım merhaba 😊 doktora gittim ben herşey normal bebeğim 2800 olmuş, nts ve kan idrar tahlilini ve çatı muayenesini 10 nisanda yapicak 😊
Elif578 miine maşallah çok güzel 😊bende pzrtsi günü gidicem tekrar kontrole bakalım nolcak bana çatı muayenesi İle ilgili bişey dememişti
ongelukkig 36 +5 teyiz kızımla. Artık gücüm kuvvetim kalmadı. Ellerim ayaklarım şiş. Bileklerim ağrıyor gece sizi içinde uyanıyorum. Birde kasık da çok ağrı var. Ağrısız geçen 1 günüm bile yok. Artık doğsa diyorum.
miine Elif578 tesekkur ederim canim 😊banada erken yapicak gibi geldi bilemedim şimdi hadi hayırlısı pazartesi ne olucak bakalım 😊
Ellans Elif578 doğum hikayenizi dört gözle bekliyorum hastane özlem doktorun ilgisini sizin sürecinizi ☺️inşallah sağlıcakla doğumunuz olur 🤗
medine02 bizde 35 haftalık olduk kızımla bakalim sezeryan olucam bakalim ne zmn gun verir doktorumuz devlet hastanesi
ZeynepHamid Ben de 38 i bitirdim. bebeğin iri sezeryan olabilirsin dedi bugün. Nst’de sancılar yüksek çıkıyor ama rahimde açılma yok🙄
Busbusvehashas ayseakcura 37+6 dan merhaba.. artık zaman geçmiyor 🤦🏻♀️ Korku heyecan merak hepsi bir arada..