Nihanus ayseakcura 38+3 nasipse salı günü sezeryan olacak ne yazıkki normal olamayacakmış 😓 Hepimiz sağ salim kavuşalım inşallah🙏🏻
SevdaMila 36+3 olduk kızımla 💗dün kontrolüm vardı doktorum iki hafta sonra alalım dedi sezeryan olacam ama ben 40 a kadar beklemek istiyorum yine sezeryan olacak ama gelişimini tamamlasın istiyorum 😔doktorlar neden erken yapma taraftarı 🤷♀️