ayseakcura Sıra bizde hadi bakalım 🥰 Allah herkesi bir avazda kurtarsın.. kaçıncı haftasındasınız nasıl geçti ❤️ Benim tüm ay harika geçti , Bu ay biraz zorluyor nefessizlik ve daralma hisleri var 36. Haftadayız 🥰
Ysmnkrbnskr ayseakcura 37.4 deyiz mide yanmalarım çok 2gündür onun dışında bir sorunumuz yok çok şükür beklemedeyiz :)
Rabianurr ayseakcura 37+3 deyiz bizde oğluşumla 👶😊 3 gundur benimde mide yanmam bulantım var 1 cm açıklıkla bekliyoruz doktorum 40 haftayı görmeyiz dedi bebişin suyuda azmış Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşAllah 🤲🥰❣
Kader_dmrbs ayseakcura bizde 37+4 olduk bakalım pazartesi gün vericek doktorum hayırlısıyla inşallah 😊
miine Elif578 canım merhaba 😊 doktora gittim ben herşey normal bebeğim 2800 olmuş, nts ve kan idrar tahlilini ve çatı muayenesini 10 nisanda yapicak 😊
Tugba_ilhan 38+1 bugün gittim doktora nst de sancım çıkmadı muayne etti 2 cm.aciklik.var dedi suni vermek.istemiyirum kendi gelsin dedi eğer pazartesiye kadar olmazsa suni sancı ile başlatınız dedi yürüyüş ve oturma kalkm.hareketleri yap çok.kolay olacak doğumun başı çok.assagida.dedi.hayirlisi.ile.insallah
Aysenur6717 38+3 son ay zorlandım sadece artık gelsin diye bakıyorum ama pek gelecek gibi değil sancımız falan yok
Yami 38 hafta. Normal bekliyoruz ama tık yok son 1 haftadır mide bulantılarım var onun dışında iyiyiz çok şükür 🙂
Gmz34 37+2 oğlumla size selamlarrrr teyzeleri bizde beklemedeyiz bu cuma kontrolüm var bakalım neler diyecek doktorumuz 👼🏻
Edababacan 37haftamdayim artik zorlanmaya basladim cok baski yapiyor rahmime agri yapiyor kacgundur.bekliyoruz bakalim nezaman gelcek.herkese hayirli bdogumlar kizlar