Bbilgen Nurten ya bende 12. Haftada sordum erken dedi şimdi 15.haftadayım haftaya cuma gidecem çatlıyorum meraktan 🤔😐
[silindi] Sonmez3334 bana da 20eylül dedi😅ama farklı doktorlar başka söyledi eylülün ilk haftası diyen de oldu
Sonmez3334 [silindi] allahim bebislerimizi sag salim kucagimza almayi nasip etsin ama doktor degistirmeseydin bence kafam karisir diye doktor degistirmedim 😚😚
_ikra_19 16+2yiz pazartesi günü oğlunuz olacağını öğrendik %99 dedi doktorumuz isimleri ne düşünüyosunz kızlar 😇
[silindi] Sonmez3334 yani ilk aylar olduğu için farklı gidiyorum😀son aylarda belirlerim diye düşündüm 🤗
Sonmez3334 [silindi] vala canim benim de cikti ama bi gun davul gibi sisiyor bi gun birazcik karnim niye boyle anlamadim 😏
[silindi] Sonmez3334 benim de bazen çok şişiyor sanırım oluyor hamilelikte programda okumuştum kabızlıktan oluyormuş yazıyordu ☺
GzmBbektas Biz her gittiğimizde farklı oluyo 🙈 Göstermiyo bi türlü 🙈 İlk erkek demişti 15.haftamda %90 kız dedi. Yarın tekrar gideceğim kontrole ✌🏻
Sonmez3334 [silindi] olabilir ben hamile kaldgmdan beridir kabizim sisincede sinirleniorum siskinlik gecincede uzuluorum hamiş anneleein hepsi boyle mi acaba🤣🤣🤣