Sonmez3334 [silindi] olabilir ben hamile kaldgmdan beridir kabizim sisincede sinirleniorum siskinlik gecincede uzuluorum hamiş anneleein hepsi boyle mi acaba🤣🤣🤣
[silindi] Sonmez3334 aynen bende öyleyim zaten kabızlık sorunum hep oluyordu şimdi daha sık var 🙄 bende aynen😅
[silindi] Sonmez3334 şişkinlik çok rahatsız ediyor kefir içiyorum bazen iyi geliyor tavsiye ederim hem faydalı da 🤗
SenaBilgin ElifKarata Allah Allah öğrenmen gerekirdi aslında 16. Haftaya kadar ben 14de öğrendim 😊 veya senin bebiş saklıyo kendini annesi 👶 bugün gittim doktora 16+3 dedi canım bana
Mystery89 AycanFb mrblar benimde muhtemel doğum tarihm 13eylül bende erkek çocuk bekliyorum inş sağlıkla alırox kucagımıza🙏🏻
Deletedmom47 SenaBilgin 27 eylul dogum insallah 🙏🏻 12 haftalikken erkege benziyor dedi suan 16 haftaligiz haftaya persembe netlesicek 😊