SenaBilgin Kizimicin benimde değişiyo canım doktor 1 hafta ileriden söylüyo bana bilemedim bende bence son adet tarihimize göredir
EdaMesut 15+5 olduk doktor cinsiyet icin erken dedi. 2 hafta sonra randevum var o zaman belli omur insallah. 27 eylul Allah’ın izniyle Doğum günümüz olacak. 👼🏼🍼🙏♥
bebisiminannesi benim de tam 14 haftalık ama öğrenemedik haftaya gitsek acaba ogrenir miyiz bilmiorm açıkçası merak da etmiyorum sağlıklı salih hayırlı evlat olsun da diyorum gerisi takdir😊🤗
ElifKarata SenaBilgin 16. Haftadayz canm hala bilmiyorum ne tahmin yaptı doktorlar ne bişey 2 ayrı doktora gitmeme rağmen söylemediler 🤗🤗😘
SenaBilgin ElifKarata Allah Allah öğrenmen gerekirdi aslında 16. Haftaya kadar ben 14de öğrendim 😊 veya senin bebiş saklıyo kendini annesi 👶 bugün gittim doktora 16+3 dedi canım bana
[silindi] Sonmez3334 bana da 20eylül dedi😅ama farklı doktorlar başka söyledi eylülün ilk haftası diyen de oldu