Bende daha önce devlette doğum yaptım. Tabi yıllar geçti, mesela evde nişanım gelmişti 3-4 saat sancı çektikten sonra hastaneye gittik eşim ve teyzem ile. Sancı odasında yanlış söylemim benden başka 3 kadın tabi refakatçıları yanında. Birine suni sancı takmışlar 12 saat olmuş herşeyi yazık kabak gibi ortada. Yaşım o zaman 22. Neyse çatala aldı ebe açılmam kaç cm diye bakıcak, pat diye başka hamile girdi muayene olcakmış. Ben çatalda tabii heryer meydanda doğum başkamış düşünün yani. Neyse velhasıl kelam mahremiyet. Yokkkk uzun oldu hakkınızı helal edin.