Ruya Bende ilk dougmu devlette yaptm ikinciyi de inşallah orda yapacağım .. özele boşuna para vermeye gerek yok .ki sezeryan a teşvik ediyorlar.. neden korkuyosunuz devletten asıl orda dikkat ediliyor bir şey olduğunda şikayet faln edilmemesi için.. şimdi eskisi gibi değil ki.. ee zaten normal doğum yaparsanız doktorla ebeyle işiniz yok bile sizde bitiyor is 😀 baktnz memnun olmadiniz doğum sonu bı şikayete bakar üç kez şikayet edildiklerinde çalışma yerleri değişiyor şimdi hasta hakları daha öncelikli.. ufak tefek bagrma yada terslme olmasida norml onlrda akşama kadar kaç doğum yaptırıyorlar neticede..
Setenay Ruya ne güzel söylemişsin 🙂) devlet ağırlıklı düşünüyorum bende Allah nasip ederse. Mahremiyete ve hijyene dikkat edilirse kafam da soru işareti kalmayacak aslında pek. Ayrıca dediğin gibi doktorlar daha sabırlı ve dikkatli artık
mervezegem77 Nurem bu postu görenler yazdiginiz yazıyi da okur insallah. Evet bazen iyi doktor denk gelebilir ama çoğunlukla devletin durumu rezalet. Çoğunda mahremiyet diye birşey yok ve neredeyse hepsi çok kalabalık. Acıdan kıvransan acilde sıra beklersin. Doğum yapsan alındığın odada yanına bir sürü tanımadığın insan girecek vs. Tamam maddi durum elvermiyorsa tabiki gidilir sonuçta devlette bi hastane fakat maddi durumum elverişliyken neden riske atayım ki? Ben tesettürlü değilim ama mahremiyete çok önem veririm. Bi kere arkadaşımı muayaneye götürdüm devlete götürmez olaydım.
Nurem mervezegem77 kesinlikle katılıyorum sana canım keşke herkes görüp okusa.. ben bizzat devlete şikayet etmeyi düşünüyorum bu hasta bakıcıların erkek olması güvenliklerin erkek olması ve insanların mahremini hiçe sayması çok kötü bir düzen getirilmeli mutlaka
Kizimveoglumm Setenay bence özel hastane daha mantıktı sizin hastane baya pahalıymış ben dogumumu gerçekleştireceğim hastsne gayet uygun normal 650 sezeryan 950istege bağlı sezaryanda 1500 muayene ücreti 45 tl
Minikim Kuzenim devlet hastahanesinde doğum yaptı onu görünce asla dedim hemşirenin davranışı,çift kişilik oda giren çıkan belli değil off devlet zaten çok kalabalık,Allah devletimize zeval vermeisn ama doğumu devlet has düşünmüyorum ,
Setenay deletedmom24 teşekkür ederim canım. Saol. İnşallah sağ salim kucagımıza alırız yavrularımızı🤗🤗
Setenay Cagla1509 Allah razı olsun. Size de geçmiş olsun 🙂 çok sevindim sağlıkla büyüsün evladınız. Ben yarın ikinci kan testini verecem yarın kontrol edip inşallah kararımı vericem o halde
Setenay Domatesimm inşallah canım tşk ederim. Ben polatlıdayım. Buranın hastanesi de yeni aslında. Her ne kadar cihazlar eski olsa da. Doğumhane falan temiz dediler. Denk gelecek doktor durumu önemli işte. O da sansımıza sanırım. Hele ki gece doğum olursa nöbetçi doktor kim denk gelirse ))) Allah hayırlısı nasip etsin. İlk gebeliğimiz de gözümüz korkmasın 😁🤭
Setenay elif0690 ablam gata da doğum yaptı. Beğenmemişti üzerinden 8sene kadar gecti gerçi. Tekrar bi bakarım 🙏 saolun.
Minikim Setenay 😘😘 ama canım her devlet hastahanesi bir değil bi mersin şehir hastanesi burda olsa seve seve giderim😃
MerDa Suheda Nereye kayit yaptiriyorsun peki yani nerden giriş yapiyorsun ama benim bir ayim ya kaldi ya kalmadi yetismem heralde artik
Suheda MerDa alırlar canm bi arksdas 35haftalikti gecen hafta kursta.muayene olduğumuz yerlere sor kadın doğum.polikliniklerinin olduğu yerde bi oda var gebe bilgilendirme sınıfı die orda yaptiriyosun kayıt sorarsan tarif ederler muayene olduğumuz yerde
MerDa Sevde123 bende mersindeyim sehir hastanesine gidiyorum ama brn memnun kaldim memnun kalmafikca surekli doktor degisturdim sonucta 14 tane doktor var secim senin ikili testte de evet bekledim ama devletin bu imkani vermesi cok guzel her hastane yapmiyor cunku detayli ultrasonu falan bir de erken dogum riskiyle üç gün tattim resmen otelde gibiydim cok temz bir hastsne ama burda ki özellerde cok pahali degil zaten tabi durumu olan tercih edebilir bu normal birsey bende durum olss özele giderdim yani
MerDa Sevde123 nejla gultekine gidiyorum nesrin ceylandan daha memnun kaldim ama cok yogun ne sira ne randevu bulamiyodum benim doktorum biraaz agresif fazla soru soramiyorum ama memnunum gerekeni kendi soyluyor zaten bide erken dogum riskim vardi hemen anlafi ilgilendi yatirdi kadin doktorlarin hepsini denedim nesrinn hanimdan sonra en iyisi buydu
Pinkoloji Setenay asla devlete gitmem. Ilk hamile olduğumu istanbulda bir devlet hastanesindeki doktordan sanki hayatımdaki en buyuk hayatı yapmışım gibi ogrendim. adam bana evli misin 2 saatlik mi evlisin diye sordu dalga gecer gibi. Tersledim çıktım. Sinirden 10 dakika sonra sakinleşince hamile olduğum aklıma geldi düşün yani. Geçenlerde de kartal eğitim araştırma aciline gittim. Ben bu kadar kötü, pislik içinde, ilgisiz doktorun olduğu hastane görmedim. Adamlar suratıma bile bakmadı. Doğum için asla gitmem hele. Bir arkadaşımi doğum sırasında sürekli azarlamışlar. Kızın bağırmasına kadar laf etmişler. Doğum sırasında bağırmayacaksam ne zaman bağıracam. Kavga edemem ebe ile dotkorla bide o acıdayken. O yüzden asla gitmem istanbulda. Ama mesele bende mersinliyim şehir hastanesine harika diyorlar. Kuzenlerim doğum yaptı orada acayip memnunlardı. İl ıl değişiyor durum yani istanbul tam bir facia.
MerDa Suheda odanin yerini biliyorum gecen gordum nst odasinin karsisinda kayit icin dedigin yere bakayim cok sagol canim