Cagla1509 Hamzaninannesi 38 +2 iken dogum yaptim canim . En yuksegi sınır 16-10 oldugu icin benim yatisimi yaptilar canim. Senin soyledigin tansiyonun nasildir bilemiyorum dogum icin.
Hamzaninannesi Cagla1509 anladim canim benimden14. 10 cikti bugun tansiyonum yatisimi yapti doktor. Tansiyon ve nst takibi verdiler bu gece bakalim yarin ne dicekler.
adanMelekelik lütfen okuyun!!! İlk gebelik 39hfta 2 günlük erkek bebeğimiz normal doğumla Haziran 8 dünyaya geldi. Kakasını yedi dediler ama sıkıntı olmayacağını söylediler evet ilk iyiydi ilk 24 saat hiç çişini yapmadı hastaneden eve geldik çişini yapmıyor diye telaşlandık 48 saat içinde yapmassa normal dediler hatta çişini yapması için iğne yaptılar.3 dört defa antibiyotik sıktılar damar yolundan. 24 saat oldukdan sonra işedi çok şükür Ama eve geldikden iknci günü çocukda halsizlik gözlerini açamama emmiyor cansızlaştı morarmada olunca direk özel acilinden küveze aldılar.8 gün boyunca ateşi çıktığını söylediler kafasından mr olmadığı için rötngen çekildi 6 ml kan pıhtısı olduğunu ateşlenmesinin ve cansız olduğunun sebebinin onun yüzünden olabileçeği söylendi. Emarda daha net sonuç çıkar diye bizi emar olan devlet hastanesine yolladılar 9. Günü o hastaneye gittik oradada küveze aldılar 10. Gün emar çekildi 14. Eeg si çekildi eeg çekilmesinde uyuşturucu verdiler çocuk 2 gün boyunca uyudu Devlet hastanesinde ki 10 günlük süreçte küvezde ateşi yükselmemesi için ilaç verdiklerini söylediler bugün 20. Günü servise aldılar annesi ile birlikte ama daha emar sonuçları eeg sonuçları çıkmadı bugün emmiş biraz annesini ya böyle bişey başına gelen oldumu çok yıprandık 20 gündür
adanMelekelik 1. Kakasını yiyen çocuk 2.ateşlenme halsizlik morarma 3.rötgende beyninde 6ml kan pıhtısı 4.ilk iki gün bebeğin tam beslenmemiş olabilir onun için beynindeki 6 ml kan pıhtısı hem ateşlenme hemde halsizlik ağlamama ve hareketlerinde eksiklik dendi 5.18 gün küvezde kaldı 6.servise çıktı emmeye başladı az az 7. Böyle bir durum yaşayan oldumu
HaleHosgor Berkaysmom hayırlı doğumlar canım , bende kocaelideyim gerçekten memnun kaldın mı sopalıdan ya bende öZele gidiyorum ama Doğumu devlette mi yapsam diyorum kötü bi tecrübem var sopalıda bu yüzden biraz soğuk kalıyorum ama
hayathayal Ben bi kere devlete gittim. Beni iceri alirlarken icerde hasta vardi doktor kadinin altindan parça alıyordu gayet rahattilar. Ne mahremiyet.ne birsey. Kadin cikti sonra baska birinialdi. Sonrada benimle konusmaya basladi.. kapida heyecanla beklemiştim sonucta bebegimi göreceğim diye. Kadin doguma hic gitmeyenben onlarin bogle rahatsa altran parca almalari filan gibi seyler olunca biraktim. Iki keredirde ozele gidiyorum sigortam olmadigi halde ve durumumda cok iyi degil. Ama mahremiyetecok onem veriyorum.