Bu arada özele de gittim cihan hastanesine ilk kontrol fena değildi 2nci gittiğimde kasık ağrım fazlaydı ve annelik duygusuyla bebeğimi düşündüm herkes gibi ya kötü bişey varsa diye çoğu gebelikle olan bi ağrı olduğunu da biliyodum tabi ki 13 haftalıktım devlete gittiğimi söyledim bu ağrı için devlet hastanenin acillerini meşgul etmeyin bu tür ağrılarla dedi bana yaa 🙂