Sssss canım İstanbul'da Zeynep Kamil hastanesine istinaden yaptım yorumlarımı ama numune hastanesi de aynı şekilde yengem hamileyken 7 erkek stajyer Çatı muayene etti siz düşünün mahcubiyeti ... özellerde sezeryana meyilli diye bi algı var evet haklısın ama ben bu konuyu şansa bırakmıcam birazda bizim elimizde.. örneğin çatın dar diye seni seseryan yapabilir ben son haftalarımda başka hastaneye gidip ögrenicem doktorum normal olan şeyi anormal diye yapamaz sonuçta, he birde Yok kordon dolandı kakasını yuttu bebek acil sezeryan yapmamız lazım diyenler varmış bunun içinde panik yapmayıp dua edip normal doğumu isticem. Zaten karnımı kesip bebeği çıkarana kadar normal Doğum yaparım Allah'ın izniyle birşey olmaz düşüncesindeyim. Ve bunbirazda doktorunla arandaki enerjiye de bağlı doktorunla konulursun ben kesinlikle normal istiyorum ne şekilde olursa olsun diye oda senin niyetini anlar teklif edemez. Seni biraz pimpirikli panik görürse sezeryanı dayarlar diye düşünüyorum. Biraz bilinçli ve soguk kanlı olmakta fayda var sanırım