Setenay valla cnm ben istanbulda yaşıyorum özele gidiyorum, bir kere devletin aciline gittim bi daha da gitmem dedim. Kadının biri düşük yapıyomuş serumu takmışlar koridorda bekleme koltuklarında uzanmış orda sancı çekiyo basbas bağırıyo, diğer kadınların doğum sancıları gelmiş orda bekliyolar kıvranıyolar, biz araya tanıdık soktuk nst ye bağlanmam gerekiyodu o olmasa saatlerce o koridorda beklicektim belki normal doğumdan soğucaktım, devlette tanıdığın varsa iyisin, en azından burdaki hastane için öyle.