Gzd Burcu16 vücut ağrı hissedince ağrı kesici bi hormon salgılıyomuş, epidural verilince ağrıyı hissetmiyosun haliyle o hormon salgılanmıyo, ama bebişe epidural tesir etmediği için o etkileniyo diye biliyorum
burcuali38 Gzd Zagrozunannesi Kızlar ben epidural normal doğum yaptım.Ama dediklerinize katılmıyorum çünkü ağrı olmasada ıkınma hissi oluyor ve ağrısız acısız sadece ıkınma hissiyle doğurdum kızımı.Bebeğin acıyı çektiğinide hiç duymadım.Bence iyice araştırın ve epidural normal doğum yapın kesinlikle tavsiye ederim 10 çocuk doğursam 10ununuda epiduralle yapardım 😍
Zagrozunannesi Cansum1 bak buradaymış pardon yanlış sayfa atmışım https://instagram.com/p/BgeaEGyBzn1/
burcuali38 Cansum1 DenizEla Ozgeggrcn Kızlar ben 13gün önce epidural normal doğum yaptım.Sormak istediklerinizi sorun elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışayım.Doğum hikayemide paylaşmıştım profilime girip ordanda okuyabilirsiniz yaşadıklarımı 😇
Bsrayldrm burcuali38 hemennn hikayenizi okuyorum Aslında kesim okumuşumdur hiç birini ağlamamaya çalışıyorum 🤣 am geçen gün de korkuttular beni biraz iğne yapılırken kendini kasmayan gerekşyomuş yoksa felç kalma ihtimalın varmış falan
Gzd burcuali38 bende düşünüyodum ama doktorumda ıkınma hissi olmuyo biz ıkınman gerektiği zaman söylüyoruz dedi 🙄
SyhnHtp burcuali38 bende epidurel düşünüyorum ama tabi daha 21. Haftadayım doktorla bile görüşmedik doğum konusunu. Güle güle büyüt bebeşini canım 🙂
burcuali38 Bsrayldrm öyle bişey demediler bana ama zaten aşırı bi ağrısı yok ki eline koluna açılan damar yolu gibi yer açıyorlar sırtına eline açılan damar yolundan belki bi tık fazladır ağrısı.Bence hiç kasma ben çok memnun kaldım valla kimse doğum yaptığıma inanmadı o kadar iyiydim doğumdan sonra 😁
burcuali38 Gzd yok canım oluyor ağrı hissetmiyorsun ama kasıklarında bebeğin başı geldiği için baskı hissediyorsun sadece ve ıkınma hisside oluyor.İğneden sonra yürürken büyük tuvaletim var gibi bi his geldi benim ebeye söyledim doğum başlıyor dedi.Zaten ilk gelen tuvalet hissinden sonra 10 dakika içinde doğum gerçekleşti.Yaşamış tecrübe etmiş biri olarak kesin söylüyorum sadece ıkınma hissi ve kasıklarda ağrısız bi baskı hissediyorsun.Ikınma hissi gelmiyor olsaydı ben doğuramazdım herhalde 😁
Gurseda burcuali38 acilma olduktan sonra mi igneyi vuruyorlar peki bende normal dogumdan korkuyorum ama epidural oluraa dusunulebilir gibi geliyor🙈
Hazelasln Zagrozunannesi bildiğim kadarıyla epidural iğnesinin ona göre ayarlıyorlar. Annenin ıkınabilmesi için son 1 -2 saat civarı doz azaltılıyor ki anne ıkınabilsin.Epiduralin amacı sancı süresinde acıyı hissetmemek yoksa doğumu sıfır acıyla yapmak değil😊 Kendi arkadaşlarım doğumları en azından hep böyle gerçekleşti😊
burcuali38 Hazelasln evet haklısınız bende sordum 3 saatmiş etkisi ama ben iğneden sonra yarım saat iğnenin etkisi için bekledim sonra kalktım 10dakika kadar yürüdüm doğum gerçekleşti
burcuali38 Gurseda evet ben 3cm açıklıkla gittim hastaneye.11 gibi doğumhaneye girdim saat 4ü geçmişti 4 cm açılma olduğunda kaç saat 1 cm için sancı çektim.4cm olunca iğneyi yaptılar.Hastanenizle konuşun epidural yapıyorlarsa ben kesinlikle tavsiye ederim 😇 doğumdan sonra 4-5 gün bel ağrısı çektim ama şimdi hiçbirşeyim kalmadı çok şükür kalıcı bi bel ağrısı olmadı yani
Asilduru Cansum1 epidural ile birlikte ıkınma çok zor oluyormuş bişey hissetmediğini için.ben oyüzden nenem usulü epiduralsiz yapmak istiyorum İnşaALLAH nasibolur
Asilduru Cansum1 aynı zamanda çocuğu hemen emzirmeye başlamak çok hızlı rahimi toparlıyormuş hatta hissediyormuşsunuz rahim içindeki o toparlanma hareketlerini bol bol emzçzirecekmişiz
DidemYldrm Cansum1 normal Doğum korkulacak bir şey değil korkudan sezaryene dönen arkadaşlarım bin pişman heleki ağrısız Doğum en kolayı ıkınma hissi hissediyorsun Ağrı yok Doğum süresi uzuyor sadece ama sen heyecan dan zamanın nasıl geçtiğini bile anlamazsın genital bölgen eskisinden daha sıkı ve diri oluyor Çünkü normal Doğum da tüm vücut yenileniyor canım sancı diye bir şey yok doktorum sancı lafına karşı çünkü sancı senin beyinde yarattığın normal Doğum sancısı adet ağrısı gibidir daha şiddetli olması senin psikolijıne bağlıdır panik yapmayan insanlar hastaneye gittiklerinde sancıları çıksa bile hissetmezler çoğu zaman ben kuzenim den biliyorum panik yapmadı Doğru nefes aldı güle oynaya sohbet ederek oynadı normal Doğum yaptı ve ilk doğumu olmasına rağmen Doğru hareketler yaparak 5 saatte doğurdu eskisi gibi olmaz diye korkmayın eskisinden çok daha yeni oluyor çünkü orda açılan yer kemik et değil herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah 🙏
Cansum1 DidemYldrm çok güzel anlatmışsınız en biyisi yük korkum orası bozulur mafolur diye basıl cıkıcakkk düşüncesi diye
Tahinpekmezim DidemYldrm Ne guzel annlatmissin canim ellerine saglik suan bende normal dogummu yapsam diye dusundum 😍
burcuali38 DidemYldrm canım mesajını okudum da bende epiduralle doğurdum iğne yapıldıktan sonra yarım saat etkisi için bekledim ondan sonra 10 dakika kadar yürüdüm ve doğum gerçekleşti yani doğum süresi uzamıyor en azından bende öyle olmadı bilmiyorum belki başkasına farklı olmuş olabilir
DidemYldrm Cansum1 peygamber efendimiz bal hikayesi vardır canım rabbimin bu bize mucizesi yok bozulur yok eskisi gibi olmaz yalan onlar inanma yurt dışında sezaryen yapmak zor herkes normal Doğum yapıyor tüm ünlüler normal Doğum yapıyor eğer öyle bir şey olsa yaparlar mı zaten bebek çok iri ise yapmıyorlar onun bile bir limiti var yani düşün canım
Cansum1 DidemYldrm bunları bilmiyordum gerçekten baya rahatladım eski haline geri dönüyorsa tabiki yaparım aklımı çok karıştırdılar
DidemYldrm Tahinpekmezim önemli olan sağlıkla gelmesi ben normal Doğum yapmayı düşünüyorum bebeğim Doğum kanalına girmez gelmek istemez açılmam olmaz o ayrı bir durum sezaryen gerektiren durumlarda sezaryen olunmalı ama keyfi bence olmaması gerekli canım çünkü korkularını yenelersen alttan dikişin olsa bile hissetmezsin anında ayağa kalıyorsun ama sezaryende zor yürüyorsun 1 hafta normal doğal rahatlık kolaylık
Tahinpekmezim DidemYldrm Dogru diyorsun canim . Peki epiduralli yapsak da iyi dimi ? Benimki daha minnacik 6 haftaligim ama simdiden ic gudusel arastiriyoruz. Allahim bebisini guzel bi sekilde kucagina almayi nasip etsin ins 😊