Gurseda evet ben 3cm açıklıkla gittim hastaneye.11 gibi doğumhaneye girdim saat 4ü geçmişti 4 cm açılma olduğunda kaç saat 1 cm için sancı çektim.4cm olunca iğneyi yaptılar.Hastanenizle konuşun epidural yapıyorlarsa ben kesinlikle tavsiye ederim 😇 doğumdan sonra 4-5 gün bel ağrısı çektim ama şimdi hiçbirşeyim kalmadı çok şükür kalıcı bi bel ağrısı olmadı yani