Cansum1 Kızlar nasıl birşey kesik vs hissediliyor mu estetik dikiş nasıl oluyor dikiş ne kadar sürede geçiyor Of korkudan sezeryana yönelesim var rüyalarıma giriyor.. rahim eski haline geri dönüyor mu zor olmuyor mu ?
DenizEla Cansum1 Bende burda bekliyim cevapları aynı korkular bendede var en çok korktuğum kesilirken ve dikilirken ağrı acı hissediliyo mu 😣
Sabihay Cansum1 38+4 üm ben de kızlar. Valla rüyalarım tamamen doğumla ilgili artık heyecan korku max.
burcuali38 Cansum1 DenizEla Ozgeggrcn Kızlar ben 13gün önce epidural normal doğum yaptım.Sormak istediklerinizi sorun elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışayım.Doğum hikayemide paylaşmıştım profilime girip ordanda okuyabilirsiniz yaşadıklarımı 😇
Cansum1 DenizEla evet benim de öyle ordan nasıl cıkıcakkk diyorum baya maf olur diyorum orası çok eskisi gibi olmaz diyorum rüyalarıma kadar giriyor psikolojım alt üst
Ozgeggrcn Hepimizin merakı galiba kızlar epidural ama çok aşırı sancı çekiyor muyuz yinede bi de onu merak ediyorum ben
Sebnemm Ozgeggrcn epidural belden atılan ağrıyı hafifletmeye yardımcı iğne ama maalesef tehlikesi varmış belden atıdığı için doktor kalk dediği anda ani hareketle kalkmazsan felç durumu olabiliyormuş bende çok araştırdım ve karşıyım
Zagrozunannesi Sız epiduralde agrı hıssetmıyorsunuz ama bebegınız bu sefer bütün agrıyı sancıyı ustlenıyo ben karşıyım epidurale ama herkesın kendı kararı🤗🤗
Zagrozunannesi Burcu16 sımdı normal Doğumda biz bi hormon salgılıyormuşuz ve 4 cm acılık olduktan sonra bızde bu epidural ıgnesını vurduklarında bız bu hormonu salgılayamıyoruz ve bebeğe doğması ıcın yardımcı olamıyoruz sonucta ıkınma hıssı gelmıyo acı Yok bı şey Yok bebek tek basına doğmaya calısıyo o yüzden de bütün agrıyı sancıyı bebek cekıyomus ınstagramda bı doktor var onu takıp edıyorum adını hatırlamıyorum su anda o yazmıştı detaylı olarak bende epidural ıstıyodum ama bunu ogrendıkten sonra vazgectım
Gzd Burcu16 vücut ağrı hissedince ağrı kesici bi hormon salgılıyomuş, epidural verilince ağrıyı hissetmiyosun haliyle o hormon salgılanmıyo, ama bebişe epidural tesir etmediği için o etkileniyo diye biliyorum
DeryaTuncay Rabbim herkese hayırlı kolay doğumlar versin. Bizde 32 haftalık olduk ve zamanın hızla geçmesini bekliyoruz👶🏻 Kızımıza kavuşmak İçin 🙏 Bende normal Doğum istiyorum Dr. Henüz Doğum üzerine konuşmadık epidural düşüncem var ama detaylıca öğrenmem lazım.
Burcu16 Zagrozunannesi anladım canım ben suni sancı veriliyor diye bişey duymuştum sanki tam araştırmadım net konuşamayim daha yeniyim diye ama kafam karıştı doktorun ismini paylaşırsan paylaştıklarını okumak isterim iyi akşamlar 😊
burcuali38 Gzd Zagrozunannesi Kızlar ben epidural normal doğum yaptım.Ama dediklerinize katılmıyorum çünkü ağrı olmasada ıkınma hissi oluyor ve ağrısız acısız sadece ıkınma hissiyle doğurdum kızımı.Bebeğin acıyı çektiğinide hiç duymadım.Bence iyice araştırın ve epidural normal doğum yapın kesinlikle tavsiye ederim 10 çocuk doğursam 10ununuda epiduralle yapardım 😍
Hazelasln Zagrozunannesi bildiğim kadarıyla epidural iğnesinin ona göre ayarlıyorlar. Annenin ıkınabilmesi için son 1 -2 saat civarı doz azaltılıyor ki anne ıkınabilsin.Epiduralin amacı sancı süresinde acıyı hissetmemek yoksa doğumu sıfır acıyla yapmak değil😊 Kendi arkadaşlarım doğumları en azından hep böyle gerçekleşti😊
Zagrozunannesi [bilinmeyen] ne güzel anlatmışsınız gerçekten çok guzel moral oldu bana ben normal Doğum ıstıyorum ınsallah Allah da nasip eder de normal Doğumda 1 2 saate kurtuluruz🤗🤗
Zagrozunannesi Burcu16 suni sancı farklı epidural farklı canım suni sancı senın kendı sancın oluyo serum takılıyo suni sancı dıye kendı sancını tetıklıyo bu sancı ve daha hızlı açılma yapmanı saglıyo tabi bu Kişiden kişiye değişiyo bazıları suni sancı verılse bıle acılma olmuyo ve sezeryan alınıyo🤗bebegımız sağlıklı olsunda farketmez ya ama ınsallah normal Doğum yaparız sonucta allah bızı normal Doğuma elverıslı olarak yaratmış
Zagrozunannesi Burcu16 https://www.instagram.com/anne_ve_bebek_sevgisi bu sayfada görmüştüm yazıyı ama arıyorum arıyorum bulamıyorum sayfayı ıncele çok guzel seyler var🤗🤗
Zagrozunannesi Cansum1 bak attığım linkte bı doktor yazmıştı aynen bende oyle düşündüm ama oyleymıs maalesef
Aslimutlu Cansum1 epidural zararlı oldaydı hiç bir doktor önermezdi her yazılana inanmamak lazım ve bunca epidural ile doğan çocukların hiç bi sorun yok allah yazdıysa olur anca
Zagrozunannesi Cansum1 var ama altlarda bı yerlerde tam araştırırsan bulursun https://instagram.com/p/BhHQc3GhakZ/ bu da sezeryan Doğum 🤰
Zagrozunannesi Cansum1 bak buradaymış pardon yanlış sayfa atmışım https://instagram.com/p/BgeaEGyBzn1/