ozlemoz13 Ben Ben ben 16.Haftamdan Beri Şişiyorum sağ Bacağım Ve Sağ El Kol Geçmiyor Tuzllu Tüketmiyorum Su İçiyorum Bol Bol Ama 2 Böbreğimdede Genişleme Çıktı Eskidende Böbrek Sıkıntım Vardı İdrarımda Protein Yok Tansiyonum Normal. Diyetisyene Bile Gittim bu Şişlik İçin Limonlu Su Tüket Dedi Bana Öyle Yapıylrum Çok ayakta Kalınca Harwket Ettiremiyorum Ayağımı. Doktorum Bazı kadınllar Gebelikte Ödem Tutar Seninkinin Sebebi O Dedi. Ama Geçmiyor 😭Davul Gibi Hissediyorum Kendimi Şuan 24+1 İm Daha Doğumuma Çok Var 😭