ozlemoz13 Kızlar 31+3′üz, tuzlu hiç tüketmem ve böbrek sorunumdan dolayı günde 3 litre su kesin tüketiyorum ama son 1 haftadır ayaklarım ve ellerim o kadar şişiyor ki 🤦♀️ aynı durumu yaşayıp çözüm bulabilen ya da doktoruna danışan var mı?
nil_sugra ozlemoz13 bence doktora gidin kan ve en önemlisi idrar tahlili yaptırın. Böbrek sorunum var diyorsunuz protein kaçağı olabilir. Tansiyona da baktırın ve bence bugün gidin doktora
Nilll ozlemoz13 bende çok su içiyorum gün icinde,tuzsuz yiyorum,hamurisi yok,kan degerlerim gayet güzel,şeker yok fakat benimde şişmeye başladı sağ ayagim. Sanırım bunun önüne tam anlamiyoa geçilmiyor 🙄
Ecebati ozlemoz13 benimde sadece sol ayağım aşırı şiş. Doktora sordum tuzu kes dedi. Karaciğer tansiyon vs.de problem çıkmadı. Ama hala bilemiyorum sağ ayağıma olan ayakkabı sol ayağıma olmuyor ne yaparsam yapayım şişlik inmiyor
dilaradd Valla bende de durum aynı sadece sağ ayağım şişik enteresan 😂 birde ellerim ve bu yüzden eklemlerim ağrıyor. Gerçi ben 38. Haftadayım yeni başladı bende ☺️ Çözümü benim için şu an doğurmak 😁
ozlemoz13 dilaradd az kalmış senin canım biraz daha dayanman lazım sadece, sağlıkla kucağına alırsın inşallah darısı da bizlere ☺️
ozlemoz13 nil_sugra yaklaşık bir 15 en fazla 20 gün önce hem kan hem idrar tahlillerim yapıldığında normal çıkmıştı ama, siz böyle diyince endişelendim doktorumla bir iletişime geçiyim en iyisi 😳 teşekkür ederim 🙏
Funda6034 Üç gündür uyandığımda kamyon çarpmış gibi oluyorum ellerşm öyle şiş oluyır kı bi de o yetmezmiş gibi eklemlerim acıyo sanki dayak yemişim gibi yataktan zor kalkıyorum 😩😩😩😩 üstelik ben daha 22 haftalığım
ozlemoz13 Funda6034 benim de ellerim o kadar şişiyor ki parmaklarımı kapatıp yumruk dahi yapamıyorum ne olucak böyle bilmiyorum 🤷♀️
nil_sugra ozlemoz13 ben önceki gebeliğimde gebelik zehirlenmesi yaşamıştım. 26.haftada doktora gittim tahlillerim her şeyim normaldi ama 2 gün sonra zehirlenme başladı. Tansiyonum yükselmiş ve protein kaçağı olmuç. İlla sizde de bunlar olacak diye söylemiyorum ancak böbrekte bir sorun var madem sizin 2 kat etmeniz lazım çünkü kendi sağlığınız söz konusu. İdrarınızda köpürme var mı acaba? Belirtilerden biride budur
ozlemoz13 nil_sugra hayır öyle bir durum yok şuanlık, birde bebeğim aşırı hareketli öyle bir durumda hareketlerinde bir değişme oluyor mu acaba?
nil_sugra ozlemoz13 olmasında inşallah. Zaten gebelik zehirlenmesi olsa şimdiye kadar çoktan olurdu içiniz rahat olsun. Sadece böbreklere bir baktırın tedbir amaçlı. Çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı
ozlemoz13 Nilll sanırım kan dolaşımıyla ilgili bir şey canım, onun için de yan yatın sürekli ve yürüyüş diyorlar ama şuanda yürüyüş yapamıyoruz malum durumlardan dolayı 🤷♀️ ne olucak halimiz bilemedim
ozlemoz13 Ecebati benim de daha çok sağ ayağım şişiyor, birde ayağımızın altına yastık koyarak uzanmayı deneyelim olmazsa 🤷♀️
Zebrck Ben de 33+1deyim akşamları ayaklarım bacaklarım şişiyor özellikle ayaklarımı uzatıp dinlenemediysem ayakta durduysam daha çok oluyor ve benim de sağ taraf daha şiş😕 sabahları kalktığımda ayaklarımda şişlikten eser yok yüzüm ellerim biraz şiş uyanıyorum eklemlerim ağrıyor geceye kadar da el şişliğim ve yüzüm normale dönmüş oluyor böyle saçma bi döngünün içindeyim😂😂
Tgbkcygt ozlemoz13 aynı durumdayım ellerimin şişkinliğinden sabahları ellerimi yumruk dahi yapamıyorum ayaklarım ayakkabıya sığmıyor su içiyorum deli gibi tuzlu yemiyorum ama olmuyor anlamadım
ozlemoz13 Tgbkcygt ay şekilde canım ya sabah uyandığımda elimi yumruk yapıp sıkmayı deniyorum olmuyor kapanmıyor ellerim 🙈