elif1234 Son 2 haftadir ara ara sisiyordum simdi 3 4 gundur evdeyim cikmadim yuruyuse felan iyice sistim🤦♀️ yuzum burnum ellerim ayaklarim hep sis komple sabah uyaninca ellerimi kapayamiyorum 35 hafta bitexek nerdeyse
TurgutA Ben taşındım yerleşirken cok ayaküstü durdum yordum kendimi cok. Ellerimin uyusukluğundan ölüyorum uyku uyuyamıuorum. Bi sıkıntı yoktur inşallah yorulduğum icindir. tuzlu tüketen biri değilim. Kilo sorunum da yok
ozlemoz13 TurgutA yorgunluk ve çok ayakta durmak da etkiliyor, ayaklarımızı biraz uzatmamız mümkünse bir tık yüksekte tutmamız gerekiyor gün içerisinde sizde dikkat edin 🙏
ozlemoz13 elif1234 evde egzersiz yapmak seni bu durumdan kurtarabilir bence, ben ne yapsam olmuyor 🤷♀️