fikran09 Kubraa10 Bizim de kızımız olacak 😊 Elif Mira koyacağız nasipse eşim Elif istemeseydi ben Nazlı Mira istiyordum fikir olabilir belki size Allah sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻👼😊
Gamzegrgl Kubraa10 Ben bu gidişle doğumdan sonra bulurum diye düşünüyorum umudumu kaybettim 5-6 haftam kaldı sadece😂
Degisken Alya koymak gibi bir hata yaptım 6 sene önce. O zamanlar duyulmamıştı nerden bileyim böyle yayılacağını. Kızım bile ismini sevmiyor anne okulda bütün Alya’lara soyadımızla sesleniyorlar diyor. Çok oldukları için:( yani son moda patlayan isimleri koymayın bence
Kubraa10 ZZeynep3 hahaha😂😂 evde pıtı pıtı yürüyen bir Nihal düşünemiyorum babasına taklim diye seslenecek😂
minikmevaninannesi 9 haftalık hamileyim sirf kız ismi bulamıyorum diye oğlum olsun istiyorum resmeeen. 🤦🏻♀️ esila elisa ecrin liya alya lina tarzi isimlerden 🤮🤮🤮 geldi artik koyacak olanlar kusuruma bakmasın lütfen 😑
Kubraa10 minikmevaninannesi yok ya ne kusru😂😂 bana da gına geldi sizinle aynı düşüncedeyim ama isim bulamamakla çıldıricimmmm
Ayca6868 minikmevaninannesi ben sade ısimleri seviyorum ayşe amine meryem zeynep seyma bence çok güzel ♥️
Kubraa10 Hanımlarrrrrrrrr ilk defa bi isim hoşuma gitti ama bilemedim çiçek isimlerinden koymak istediğim çocuuma😂 “Nevra” ismi nasıl sizce? Anlamı ışıklık,parlaklık, beyaz tenli(anası öyle😂) , beyaz çiçek demekmiş
minikmevaninannesi Kubraa10 hoşmuş güzel bence. Benimde Hümeyra ismi hoşuma gidiyordu aslinda ama anlamı kızıllık/pembelik demekmiş 🙄 anlamli bi isim olmasını istediğim için onu da eledim
Fulyasare Kubraa10 nevra güzelde. Bızım resım ogretmeninin adı nevraydı Yanı sımdi dusununce 40 yas ustu kadın ısmı gibi geldi ögretmenımde in dolayı yanı .😊 Bende ısım onerdım yukarda.