Yesimkso Biz de idil 💕koycaz bebişimizin ismini ama dün hastenede gördüm kapı süsünde Berin yazıyordu. Değişik geldi ne demek bilmiyorum ama düşünebilirsiniz:)
Gamzegrgl 34.haftadayım her gün düşünüyorum ama yok hiçbirini kızıma yakıştıramıyorum 😂 Gülce,Gökçe,Sevde,Umay isimlerini beğeniyorum ama “İşte bu!” diyeceğim bir isim arıyorum bende.🙃