Serifecelik Kubraa10 38 haftalığım eşim Betül istedi arastirdim bnde hz. Meryemin diğer adı olduğu için Meryem Betül olarak koyucaz insaallah 🙏🏻 Allahin izniyle 🙏🏻
minikmevaninannesi Kubraa10 hoşmuş güzel bence. Benimde Hümeyra ismi hoşuma gidiyordu aslinda ama anlamı kızıllık/pembelik demekmiş 🙄 anlamli bi isim olmasını istediğim için onu da eledim
Fulyasare Basak, elida, ilhem, sihem, dua, dora, arşila, belinda, milenay, saren, filiz, lăl,izgi,ipek, beliz, amine ve en sevdigim elisa.
Kubraa10 Fulyasare elisa yı ben de seviyorum ama Hristiyanların kullandığı bir isim diye okudum Elisabeth gibi mesela
Busedoruk Kubraa10 bize de Kız dediler kesin olmamakla birlikte biz Kız olursa insallah alya mina koyacağız 🥰
Fulyasare Kubraa10 nevra güzelde. Bızım resım ogretmeninin adı nevraydı Yanı sımdi dusununce 40 yas ustu kadın ısmı gibi geldi ögretmenımde in dolayı yanı .😊 Bende ısım onerdım yukarda.
Kubraa10 Fulyasare Şimdi uyandım o isimden de vazgeçtim😂😂 internetten araştırınca Sihirli annemdeki tacinin karısının adı Nevra Mış😂 Nevra Serezli soğudum isimden😂😂
edakiraz Kubraa10 Ela, Ezo, Zeyno, Lina, Ilgın, Nehir, Işıl, Eda, Balım, benimde bu isimler favorim benim ismim Eda kızım olursa Ela düşünüyorum inşallah
minikfasulyemm Çoğu kız anneleri sanırım aynı şeyden dert yanıyo😂 erkek olsa ismi hazırdı ama kızım oluyo benimde buğlem ve beren arasında kaldık bizde kuzenim de bade koyucak 🌺
Gamzegrgl Kubraa10 Ben bu gidişle doğumdan sonra bulurum diye düşünüyorum umudumu kaybettim 5-6 haftam kaldı sadece😂
Fulyasare Kubraa10 elisa cennete acılan kapı olarak duydum ama hıc bakmadm anlamına. Her ısmınnanlamı olmasjna gerk yok bence benm adım fulya anlamsız kuranda gecmeyen italyam kokenlu bı ısım mesela