Yaa çok sevindim adınıza Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin İnşallah 😊 Normal doğum mu yaptınız peki? Ben vatan hastanesine gidiyorum önder ercana şuan çok memnunum sağolsun geç gitmeme rağmen kendisi çok ilgili. derya hanım normal olmaz burada dedikten sonra orayı tamamen bıraktım, sen nerede doğum yaptın hangi doktora gitmiştin memnun kaldın mi?