Bence doktorlarınıza sorun çünkü son ana kadar bilmemek sıkıntı bir durum bazı doktorlar sezeryan olur ne olacak diye söylemeyebiliyor. Benim doktorum ne istediğimi sordu normal mi sezeryan mi istiyorsun diye ben normal demiştim O da bu durumdan bahsetti ebelerin Korona sebebiyle istifa ettiğini söyledi ebe olmadan da doğum yapamıyoruz dedi onlar bize yardımcı oluyor çünkü dedi sadece sezeryan yapabiliriz dedi