Hatice_01
Tabi ki öyle ileri geri konuşan anne adayları var canının acısı ile ama ben normal bir zamanda ve gayet sakin bir şekilde gittim üstelik eşim de yanımda geldi benimle doğumhane boş olunca eşin gelebilir dedi ama sürekli sinirli sinirli cevap verdi diğer ebeleri görmedim tabi sonuçta ebe değişiyor sürekli nöbetçi ebe aynı değil ama o ebe çok agresif di ki ben devlete karşı da değilim olmadı burda olur diye hâlâ diyorum eşim de sırf o ebenin tavırlarından dolayı buradakilere geleceğime seni özele götürürüm isterlerse 5000 alsınlar parası önemli değil demeye başladı çünkü gerçekten ters bir kadındı ama dediğim gibi o an ne gerektirir bilmiyorum ben artık kısmet tabi