Zlhb doktorlar zaten orda doğuma girmiyordu ki. Ebeler doğum yaptırıyordu. Ben o hastaneye ilk haftamdan beri gidiyordum 31 haftadayım. Kurslarına bile gittim. Kendileri söyledi doğumu ebelerin yaptırdığını. Hastanenin doğum bölümü kapanmış. Hastaneyle irtibata geçebilirsiniz.