Elfida1920 Merhaba anneler ben Ankara’da yaşıyorum takibim şehir hastanesinde ama doğum almıyor covid nedeniyle bilgisi olan var mı nereye gideceğiz doğuma 😕
Ed71 Elfida1920 yenimahalle devlet hastanesine gidiyordum pandemi olmuş şehir hastanesine geceyim diyordum demek orada olmuyor 30 . Haftamdayım kontrole bile gidecek hastane bulamadim
Mry-06 Elfida1920 Doğum olmuyor değil sadece doktor sayısını azalttılar randevu sistemi açık değil kontrollere de çok zorunlu olmadıkça çağırmıyorlar riskli gebelik ve son haftalara girmiş olanlar hariç.
Esen22 Elfida1920 evet randevu vermıyolaar ama dogum var dıye biliyorum persembe ordaydım 2 hafta sonra gel dedıler suyun sancın gelırsede acılden gır dedıler nasıl olmaz dogum napcam ben ya 37+5 ım
gulbahar88 Bende kecioren egitim arastirma hastanesinde takipliydim. Sitesinde duyuru yapmış doğum durdurulmuş. Hangi hastaneye gidecez napacaz bilmiyorum. Etlik zubeydeye gitmek zorunda kalmak istemiyorum o kesin
Semiha89 gulbahar88 bu durumlar tv de yok anlatılmıyor cok enteresan birine desek inanmazlar da şu durumumuza
Dilarax23 gulbahar88 bende baktım da duyuruya polikinlik geciçi olarak kapatılmış doğum yapcaklar gelemez demiyoki 😦 Allah yardımcımız olsun ne diyelim öyle bir zamanda doğum yapcaz
Duygu0636 Cebeci tıp fakultesine gidiyorum persembe gunu konturolum bakalim ne olacak orası da covid nedeniyle sadece gebeleri ve dogum aliyor yakinlar bile giremiyor dogum yapanlarin yanina 1 tane refakatcı aliniyor kizlar …
Fatma0638 gulbahar88 bende ona gidiyorum ama kapanmış artik.Allah yardımcımız olsun nereye gideceksek
gulbahar88 Semiha89 sağlık bakanına sordular. Sorun olmadığını doğumların olduğu yerle koronali hastaların yerlerinin izole edildiğini söyledi. Gerçekler saklanıyor da biz yaşayıp görüyoruz kimi kandırıyorlar
Zlhb Adsmyr bir tanıdık şehir hastanesine gidiyor son haftası sancılanmadan sakın gelme demişler doğum yok degıl var sadece doktor sayısını azaltmışlar detaylı öğrenin mağdur olmayın inşallah
matrushka Çok fazla yanlış bilgi var bu sitede lütfen emin olmadığınız kulak dolma bilgileri burada paylaşmayın
Cansu_eraslan Elfida1920 ben 38. Haftamdayim. Bu hafta basina kadar sehir hastanesindeydim randevusuz gidilebiliyo sira aliyosunuz. Ama acil bi tetkik yoksa yada son haftalarda degilseniz riskli degilseniz gitmeyin. Ben soylentilerden dolayi ozele gitmeye karar verdim ama doguma aliyo orasi sadece randevu alinmiyo giden hastalar genelde son haftadaki ve riskli gebelr
Cansu_eraslan Elfida1920 birde poliklinik dahil hic bi hasta yakini giremiyo. Dogumdada refakatci bile alinmiyo