[silindi] Bu gidişle Zübeydede çok dolacak her yerden yönlendirme yapıyorlar 🙄 Allah yardımcımız olsun ben başındayım ama sonrası nolur bilmiyorum son haftalarında olanlara yardım etsin.
Toprakayata_ Elfida1920 doğum oluyor canım sadece randevu sistemi ile çalışmıyorlar şu an için nöbetçi doktorlar var çok gerektiğinde hastaneye gidip sıranı alıp muayene olup çıkıyorsun. Doğumda da sıkıntı yol alıyorlar.
gulbahar88 Zlhb ben hastaneyi aradım sordum onlar doğumda yok poliklinik hizmetide yok dedi. En doğru bilgiyi gidecekleri hastaneyi arayıp öğrenmeleri daha iyi olur.