Cmrtgc UZUME aa ama bize direk doktorum sordu dedi ki kanınızı biliyor musunuz evet dedik ve söyledik uyusmazlık var 28 haftada igne olacak dedi test falan demedi ama. Birde ücretli mi igne
Busrat_ Bizimde kan uhusmazlihi var esimle ama benim 6. Haftamda kanamam olmustu doktor o zamana igne vurmustu kan uyusmazligi icin dahada bisey olmadi 29. Haftamdayim tekrardan vurulmasi gerekir mi sizce
Gulanelis Bsrs Busrat_ Cmrtgc UZUME Kızlar ben daha bugün iğne vuruldum hastaneye gittim eşimle giderken kan grubu kartlarınızı yanınıza alın sigortalı 200 tl istediler sigortasız 600 müş ayriyetten 100 tl de kontrol ücreti verdim sonra eşimle benden yine kan istendi 85 de ona verdik 1 saat bekledim sonuçları sonuç negatif dedi Yani bebeğe gecen bir şey yok ama her ihtimale karşı bu iğneyi yapıyoruz dediler pozitif olsaydı geç kalınmış olurdu dediler iğneyi oldum ve hemen kaçtım :) bu arada özel esencan a gidiyorum
Makbus06 Cmrtgc ] canim doktor kendi mi söylüyor direk bana birşey demedi 1 ay once 1 ay sonra gel dedi o kadar bende virüsten dolayı gidemiyorum korkuyorum acaba gününü geçirir miyiz ki 15inde randevu aldim
Cmrtgc UZUME devlet hastanesi mi canım bu yoksa özelhastane mi birde hangi hastane , nasıl cok can yakıuor mu igne
Cmrtgc UZUME aaa anldım sonrasında taburcu mu ettiler nasıl oldu birde ne kadara yaptılar ücreti nedir
Cmrtgc UZUME ayy gercekten bedava vallahş ben bugun gittigim hastaneyi aradım sordum 350 TL dedi sade igneye
ruveyda98 Sedakangal artık ağırlaştıkça uykular haram oluyor. Bide alt tarafta baskı olmaya başladı onun dışında hiçbir şikayetim yok şükür 🤗
Makbus06 Sedakangal ayni benimde sırt ağrılarım fazlalaştı eşime sürekli sırtımı ovala diyorum tabi birde gece lavabolarum en az 5 defa uyanıyorum 28+4 olduk bizde
Makbus06 Deleted5544 canim sen 17 gündür görmedin benimki 1 ay oldu artık gideyim dedim virüsten dolayı korkuyorum ayın 15ine randevu aldim olacak gibi değil dedim çünkü
mrs Makbus06 bende tam bir bucuk aydır göremedim miniğimi ya doktorum şikayetin yoksa gelme dedi 30 da görücez inş