Bsrs
Busrat_
Cmrtgc
UZUME
Kızlar ben daha bugün iğne vuruldum hastaneye gittim eşimle giderken kan grubu kartlarınızı yanınıza alın sigortalı 200 tl istediler sigortasız 600 müş ayriyetten 100 tl de kontrol ücreti verdim sonra eşimle benden yine kan istendi 85 de ona verdik 1 saat bekledim sonuçları sonuç negatif dedi Yani bebeğe gecen bir şey yok ama her ihtimale karşı bu iğneyi yapıyoruz dediler pozitif olsaydı geç kalınmış olurdu dediler iğneyi oldum ve hemen kaçtım :) bu arada özel esencan a gidiyorum