Aygul01 gamzenejat35 yanı o yüzden bence biraz daha bekle iyice netleşsin öyle öğren. Daha güzel olur sizin icin.
tugbaayaz gamzenejat35 aynen bana ikisindede kız dedi 16 da kesin erkek dedi bende hep okuyordum nasıl olur yaa falan diyordum başıma gelince şaşırdım
[silindi] Ruyaninprensi insalalh üçüncü kız olur 😂 benim daha 11+3 haftalık hamileyim pazartesi ikili tarama testi yapılacak belki o zaman belli olur benim ilk hamileligim kız erkek farketmez her ikisinide istiyroum sağlıklı olsun da🤲🥰💕💕
Wonderanne gamzenejat35 son teknoloji bir ultrason cihazı olursa öğreniliyormus hastanenin şartlarına göre değişir canım
Mervekkc 18deyim bugün bende öğrendim erkek dedi kız beklemistik değişir mi acaba kesin mı diye sormadım o saskinlikla
Ruyaninprensi [silindi] tabi canim onemli olan saglikli olmasi sende sag saglim kucağına al insallah ALLAH gönlüne göre versin 😘
CananAkdag gamzenejat35 12 çok erken ben 20 de öğrendim ama pozisyon da önemli tani benim minnoş yüzüstü yatıyordu hep zorla öğrendik