Mevsim36 Ben de ayın 7sine aldım ilçeye kadın doğumcu o zaman gelecek. 14+3 olucaz bizde İnşaAllah öğrenebiliriz. Bugünlerde motive olmaya güzel, şeyler duymaya ihtiyacımız var 🌺🌺🌺
Ruyaninprensi [silindi] tabi canim onemli olan saglikli olmasi sende sag saglim kucağına al insallah ALLAH gönlüne göre versin 😘
Mevsim36 gamzenejat35 ah ah sinirim bozuldu canım iptal edildi randevum. Zorunlu değişiklik nedeniyle iptal edilmiştir diye mesaj geldi. Ne kadar ümitlenip heyecanlanmıştım oysa
Mevsim36 gamzenejat35 İnşaAllah canım ama edilirse de üzülme gitmemekte hayırlı bu sıkıntılı zamanlarda
gamzenejat35 Mevsim36 üzülürüm 10 haftalık hamileyim henüz bebegimi hic görmedim ultrasona hic girmedim daha belcikada yasıyorum burada gec veriyolar randevuyu 12 haftalıkken gel dediler😣
Mevsim36 gamzenejat35 evet duymuştum İnşaAllah gidebilirsin. İptal olması şimdi ben de üzülürüm. Bi kerecikte olsa görüp kalp atışlarını duyunca insan rahatlıyor. 🌺 🌺 🌺
123merve gamzenejat35 12. Haftada erkek dedi tekrar 13 Nisa’nda gidicem değişmez dedi doktorum ama nasip 🤲🏻