Nehir66 benimde çok güzel planlarım vardı hepsi kaldı 🤦♀️ Sağlık olsun ne yapalım canım mevlidinde falan yaparım diyorum.Benim ailem uzakta eşimin ailesi var yanımızda ama ben eşimin Yanımda kalmasını istiyorum hemşireler ebeler sürekli yardımcı oluyor zaten bi sorun olmaz diye tahmin ediyorum ilk günü eşimle beraber geçirmek istiyorum canım tabi biraz zor eşle ama ne yazık ki şartlar böyle 🙄