Mervexx3535 haklısın canım ama son zamanlar kontrolleri ihmal etmemek lazım doktorunun numarası varsa iletişim halinde ol o seni yönlendirir , bizim kızda öyle kıpır kıpır masallah gece uyurken daha hareketli bazen yoruyor beni gözümden uyku akıyor uyuyamıyorum Rabbim eksikliğini göstermesin 20 haftadan beri baş geliş 35 haftada çağırdı doktorum ntsye gireceğim