Ovulasyon testleri yumurtlama takibi için kullanıldığından adet 5 gün geçince en doğru sonucu veriyor. Onun haricinde hata payı olabiliyor. Kullandığınız markada genelde test hatası olmuyor. Bende kullandım. Silik çıkıyorsa mutlaka vardır diye düşünüyorum. Testi tekrarla idrarını beklet. Eğer varsa azda olsa koyulaşacaktır…