Nuriay inşallah hamileyimdir canım kan vericem yarın. Evet ovulasyon testi kullandım iki defa yumurtlama gördüm ebru abla var o bana 5 gün degerlendir dedi ama ben sadece 3 gün değerlenirdim çatlama olduğu gün sabah birlikte olduk göğüslerim de ağrı vardi belim de arada bir kasiklarim ağrı gidiyordu Rabbim isteyen herkese nasib etsin ınşallah hayırlısıyla