Dilaracftc Zehra333 inşallah hanilesindir canım bak benim silik testim https://hizliresim.com/7R8cPT bıda ertesi gün yaptığım https://hizliresim.com/hJYr48
Zehra333 Dilaracftc bariz belli bende iki gün sonra test yapayım varsa koyulaşır ama önceki bebeğindeyim gibi ayak tabanlarım alev alev
Nasippp Busra-0811 ay canım üzülme vardır herşeyde bir hayır 😌inş bir gün bizim de gönlümüze göre olur 🤲🏻 Ya kendimi kandırmak istemiyorum 🥺 varsa belirginleşsin 🥴
Dilaracftc Nasippp ben bunu yaptığım da 2 gün geçmişti adetimi diğeri de üç gün olmuştu senin kaç gün oldu
Busra-0811 Nasippp testin var mi kuzum yarın bi tane daha yap bence ayy valla ben senin yerine heycan yaptm kız😲🥰
Nasippp Busra-0811 ay testim varda daha yapmıcam boşuna onca test harcadım 🤦🏻♀️ 2-3 sora belki 🤦🏻♀️
Aysgldurmus Nasippp ovulasyon kimisinden koyulaşmıyor zaten. Bende test yaptığımda ovulasyonda ikinci çizgi vardı ama hep C den Silikti. Onun için ovulasyonu şu an baz almayın. Hamilelik testinizde silik çizgi var. Bence hayırlı olsun.
Busra-0811 Nasippp yap sen yap bisey olmaz ne kaybedersin bacım yarın ilk idrarınla dene o cizgi fasuylen olmasa cıkmaz😉sen beni dinle dadaş yap bitane yarın😏
Dilaracftc Nasippp eğer adet günün geçtiyse zaten koyu çizgiyi görürsün geçmediyse o zaten belli zaman sonra belli olur ne kadar var adete
Nasippp Busra-0811 ya dadaş canın yerem 😂ama yapmıyım daha gerçekten boşuna harcadım onca testi 🤒 2-3 sora tekrarlarım inş 🤲🏻
Alazla Rabia30-Adem umarim icinizden gecenin en güzeli olur ama kan testini bekleyin her seyin neti o